Op een contactpagina worden uw contactgegevens weergegeven, maar bezoekers kunnen hier ook direct een (aan)vraag indienen. Het gemak en de snelheid waarmee dit kan gebeuren, spoort bezoekers aan tot contact met u. Bovendien verlaagt het de drempel om persoonlijk contact (telefonisch of per e-mail) met u op te nemen.
U ontvangt standaard:
- Een contact-, aanmeld-, inschrijf-, klachtformulier of vragenlijst
De potentiële klant vult het formulier met al zijn gegevens en eventuele opmerkingen. U ontvangt het ingevulde contact- of aanmeldformulier direct in uw persoonlijke mailbox, zodat u snel contact kunt opnemen met de klant.
- Bel-me-terugknop
Uw bezoeker vult hier zijn telefoonnummer en een passend tijdstip in, zodat uw bedrijf deze persoon kan terugbellen op het gewenste tijdstip.
Aanvullende opties:
- Drop-down menu’s
Door gebruik van dit grafische element kunnen bezoekers één waarde kiezen uit een lijst met opties. Denk aan het scenario waarbij een klant moet aangeven over welk product hij een opmerking heeft, of het kiezen van de afdeling waarmee een klant contact wil opnemen. Het element is zeer gebruiksvriendelijk en maakt het voor u gemakkelijk meerdere opties toe te voegen.
- Koppelen van e-mailadressen
Het koppelen van e-mailadressen heeft betrekking op de drop-down menu’s. Een optie in een drop-down menu kan gelinkt worden aan één specifiek e-mailadres, zodat het formulier in de juiste inbox terecht komt. Formulieren kunnen zo naar een specifieke afdeling of persoon worden verzonden.
- Checklistboxen
In een checklistbox kan een bezoeker door middel van aanvinkvakjes zijn voorkeur kenbaar maken. Het weergeven van meerdere opties is zo eenvoudig en de website blijft overzichtelijk. Het kunnen aanvinken van meerdere voorkeuren is ook mogelijk. - Actieformulieren
Actieformulieren kunnen gebruikt worden om bezoekers te lokken naar uw website, bijvoorbeeld met een kortingscode. Bij invullen van de code ontvangen zij een bepaalde korting.